המכירה הסינית הפופולרית בארה"ב מציעה לכם לזכות בלא פחות מ …פרה

    ישראל פריי 1 Comment on המכירה הסינית הפופולרית בארה"ב מציעה לכם לזכות בלא פחות מ …פרה
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אחת הדרכים לגיוס כספים למוסדות וארגוני חסד היא המכירה הסינית. ארגון "מפעל חסד" הבני ברקי הכניס את הקונספט החדשני והמושך, ובמשך שנים רבות היה היחיד שהפיק את המכירה. מאז ועד היום, זרמו הרבה סינים בים, וכיום כמעט לא נמצא שבוע בו לא מתפרסמים קטלוגים מפוארים של שלל ארגונים ועמותות.

    ריבוי המכירות מביא את המפיקים לחפש פרסים יוקרתיים ומושכים יותר ויותר, בכדי להבליט את מרכולתם ולגרום לאנשים לקנות יותר כרטיסים למכירתם. מלבד הפרסים הגדולים שמגיעים לעתים למכונית או לחלק מדירה, מנסים במכירות ליצור פרסים מעניינים, שמלבד הערך הכספי, יציתו את דמיונם של התורמים ויגרו את חושיהם.

    בריכוזים החרדים בארה"ב מתפרסם בימים אלו קטלוג של ארגון Rccs, עמותה מפורסמת שעוסקת בעזרה לחולי סרטן, ובין יתר הפרסים נמצא הפרס שוודאי עשוי לעניין אתכם. הפרס הוא לא פחות מאשר …פרה.

    הפרס מקנה לזוכה המאושר פרה שלמה, אותה ישחטו, יחתכו ויארזו לפי בקשתו האישית. בדברי ההסבר לפרס שנתרם ע"י חיים וישראלה שוורץ נכתב: "אתה יכול לבחור את הפרה המועדפת עליך, והם ישחטו, יכשירו, יחתכו לך את זה לפי בקשתך ולפי הסטנדרטים של הכשרות שלך".

    אם לא התרשמתם מהאפשרות החד-פעמית לבחור פרה נאה וללוות באופן קרוב ואישי את שחיטתה ולקבוע את גורל חלקיה השונים, תוכלו לנסות את מזלכם בפרס הראשון שהוא 30,000 דולר במזומן, או בפרס היצירתי יותר, סדר פסח מלא בביתך, הכולל ניקיונות, שף שיערות עבורכם את כל הבישולים ואפילו מלצר להגשה.

    תמונה 1 (53)

    תמונה 3 (40)



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מי שאמריקאי יבין את זה!!
      הבהלה שם לבשר היא אחת המשוגעות…
      כן, גם אצל החרדים!!!